Friday 21 September 2012

Villa Dino dah siap sepenuhnya....

Villa Dino full version.

lamanya tak post something disini....
maklumlah setelah hampir sebulan bertungkus lumus menyiapkan kandang baru untuk kambing kambing sekalian..

Dalam post kali ini hanya cerita dapat disajikan... ( updated bergambar dah )
gambar akan di upload kemudian ok.... tak sempat..... sebab last weekend balik kampung....
amik angin sambil berehat dari kerja kerja rencam.....

so next agenda pula, kawasan ragut pula akan dipagar....
dah naik 5 batang tiang pagar konkrit...
ayah buat sorang sorang...
maklum aku isnin sampai jumaat memang tak dapat nak membantu.....
smalam balik dari kerja tgk dah tegak 5 batang tiang...
so maka dgn ini tersedialah job untuk this coming weekend... tanam tiang...

kompon keluar peluh jantan... yerlah.. mana tak nyer... nak korek lubang lagi... nak pikul tiang konkrit kelubang lagi.....
nak bancuh simen lagi...
tapi kalau dah minat semua tue jadi lumrah..... dan untuk mengurangkan kos pembinaan...
sebab boleh buat... kalau tak mmg akan panggil pak indon yang buat semua nih....


telah menjadi darah daging aku kot....
darah bertukang nie mmg dah ada dalam badan aku ...
dari atuk , turun kat ayah sampai lah kat aku....
cuma aku bertukang sekadar boleh jer lah...
tak sehalus kerja seni bertukang atuk....
tak secermat ayah kerja tukang ayah....
namun dah ada lah sejarah dan bukti aku mampu bertukang... heheheeh....
dah kandang ini paling latest lah......


harapan satu hari kelak.... bam bam akan aku perturunkan ilmu tukang nie...
sebagai warisan mengeluarkan peluh jantan.......
sehingga ketemu lagi........

No comments:

Post a Comment

Sila coretkan pandangan anda............untuk kebaikan dan panduan kita dimasa hadapan